Zdalne wsparcie Klienta – najszybsza pomoc

remoteaccess   Stałym Klientom oferujemy pomoc zdalną (zdalne wsparcie ELPRO-Bis), która skraca czas reakcji do minimum. Dzięki temu możemy rozwiązać część problemów bez potrzeby przyjeżdżania do Państwa firmy. Warunkiem nawiązania takiego połączenia jest dostęp Państwa komputera do sprawnego łącza internetowego. Usługa ta jest w pełni bezpieczna, ponieważ połączenie może być szyfrowane. Aby włączyć moduł zdalnego wsparcia, wystarczy ściągnąć właściwe oprogramowanie z naszego serwera. Następnie telefonicznie skontaktować się z naszym serwisem i uzgodnić parametry usługi zdalnego wsparcia ELPRO-Bis. Uruchamiacie Państwo program i wybieracie jednego z naszych konsultantów. Po połączeniu mamy dostęp do pulpitu Państwa komputera i możemy rozwiązać zaistniały problem.

Zobacz tez ...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.