Jeżeli masz dysk twardy firmy SEAGATE który:
-
po podłączeniu zasilania rozkręca się ale BIOS nie wykrywa go lub wykrywa i podaje zerową pojemność,
-
zawiesza komputer w czasie jego wykrywania,
-
nie jest widziany przez system operacyjny (nie są widoczne dane/partycje)
to jesteś posiadaczem dysku z „czarnej serii” z fabryczną wadą uniemożliwiającą dostęp do danych. Dyski odmawiają posłuszeństwa najczęściej po okresie kilku-kilkunastu miesięcy od pierwszego uruchomienia. Oto lista „wadliwych” dysków:
Rodzina dysków | Modele |
SEAGATE Barracuda 7200.11 | ST3160813AS, ST3320613AS, ST3320813AS, ST3500320AS, ST3500620AS, ST3500820AS, ST3640323AS, ST3640623AS, ST3750330AS, ST3750630AS, ST31000340AS, ST31000333AS, ST31500341AS |
SEAGATE Barracuda ES.2 | ST31000340NS, ST3750330NS, ST3250310NS, ST3500320NS |
SEAGATE/MAXTOR DiamondMax 22 | STM31000334AS, STM3640323AS, STM3320614AS, STM3160813AS, STM3500320AS, STM3750330AS, STM31000340AS |
SEAGATE SV35.3 | ST31000340SV,ST3750330SV,ST3500320SV |
SEAGATE SV35.4 | ST3320410SV |
Nasz serwis naprawia uszkodzone dyski SEAGATE. Po naprawie odzyskujemy dane na nich zapisane. Naprawa odbywa się metodą nieinwazyjną i nie powoduje utraty gwarancji na dysk.